ANBI

De Vereniging Medische en EHBO Stam (MES) is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI).

Vereniging Medische en EHBO Stam

Bezoekadres / Postadres:
Hyacintstraat 22
1541 DV Koog aan de Zaan
Tel: +31 (0)6 44241555
web: https://mes.scouting.nl
KvK: 40483088
RSIN: 816595938

Doelstelling

Wij zijn een landelijk opererende Scouting- én EHBO-vereniging die zich als doel stelt om laagdrempelig kennis over EHBO te verspreiden. Daarvoor doen we het volgende:

• Het geven van EHBO-cursussen die opleiden tot het Oranje-Kruisdiploma ('het EHBO-diploma');
  • Het geven van herhalingscursussen om het diploma geldig te houden;
  • Het geven van verdiepingscursussen, specifiek gericht op situaties buiten, met kinderen, tijdens evenementen en meer;
  • Het verzorgen van de EHBO-inzet tijdens zowel Scouting- als niet Scouting evenementen.

Bestuursinformatie

Het bestuur van onze vereniging bestaat uit vrijwilligers die de functie onbezoldigd uitoefenen. Voor bestuursleden gelden de reguliere declaratierichtlijnen voor vrijwilligers van Scouting Nederland.

Bestuurssamenstelling

Marc Devos - voorzitter